Kennismaken

Onze schoolgids en onze website zijn instrumenten om u als ouders te helpen bij dit keuzeproces. De echte sfeer kunt u ervaren door een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding op onze school. In dit gesprek vertelt onze directeur u over onze school en kunt u zien hoe we op onze school spelen en werken. U bent dan ook in de gelegenheid om uw vragen te stellen.

Intakegesprek

Heeft u belangstelling voor onze school? Neem dan via onderstaande button contact op met onze directeur, Nico Simonse. Hij maakt graag een afspraak met u voor een gesprek en een rondleiding. U kunt de vragen stellen die u bezig houden. Verder ontvangt u een inschrijfformulier waarmee u uw zoon of dochter in kunt schrijven.

Neem contact op voor een intakegesprek.

Inschrijven

Als wij uw inschrijfformulier hebben ontvangen, schrijven wij uw zoon of dochter in. U ontvangt van ons een bevestiging. Op dat moment is uw kind definitief ingeschreven. Ongeveer twee maanden voor de start ontvangt u een uitnodiging voor een dagdeel dat uw kind mag komen kennismaken. Ook ontvangt u dan informatie bij welke leerkracht uw kind in de groep komt en wanneer uw kind mag starten.